Monday, July 23, 2012

Soal Jawab Vit C!!!!

Vitamin C 500 mg : Harga RM50 untuk 30 biji .

Vitamin C yang paling selling fast, ada 500mg berfungsi untuk merawat kulit, menghilangkan masalah dalaman kulit dan memberi kesihatan yang baik. Pengambilan 2 biji sehari. Sangat berkesan!

Disyorkan oleh Doktor Pakar. Dalam seminggu kulit akan menjadi lembut dan lembap semulajadi. Jerawat akan mengecut dan berkurangan. Ia akan membuang toksin dari badan dan menjadikan badan lebih sihat dan bersih. Semakin lama mengamalkan, semakin cerah berseri dan seperti memakai blusher!

Tak percaya lihat testimoni dan cuba sendiri!! Anda Tertanya-tanya………..

S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic,100% halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!


S: Jenama apa dan dari kilang mana?
J: Diambil direct dari doktor pakar kulit. Ada agreement dengan beliau. Nama dan klinik tak boleh nak mention sebab nanti ramai pula akan ke sana, habis lah bisnes kami kan =). Bukan dari sebarang kilang atau orang. Produk klinikal takde jenama. Memang dijamin dari doktor dan selamat.


S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesannya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesannya.



S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.


S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.


S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.


S: Wanita mengandung boleh makan Vitamin C ni?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.


S: Menggemukkan?
J: Tidak!!Jadi apa tunggu lagi? Anda cuba, anda cantik, anda suka!

1 comment: